קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים לעורכי דין הוא קידום אתר אינטרנטי תוך התייחסות לתחום המשפטי ומה שעורך הדין יכול ולא יכול לפרסם. שלא כמו קידום אתרים רגיל, בקידום לעורך דין יש צורך להתייחס למגבלות הפרסום החלות עליהם, להכיר את התחום ולקדם באופן ספציפי את עורך הדין על פי תחומי ההתמחות שלו.
חשיבות קידום אתרים לעורכי דין
מדי שנה אנו שומעים על עשרות אלפי עורכי דין חדשים אשר מצטרפים לשוק העבודה. נכון שרובם הופכים להיות שכירים וחלקם אפילו לא עוסקים בתחום עריכת הדין, אך חלק לא מבוטל פותח עסק עצמאי והתחרות על הלקוחות מתגברת מדי שנה. כיוון שכולם משתמשים היום באינטרנט, קידום אתרים לעורכי דין הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של עורכי הדין ומי שבוחר לוותר על פעולה זו יעשה זאת רק אם יש לו מוניטין גבוה (ולרוב גם הוא יבחר לקדם עצמו באינטרנט) או מי שלא מודע לכך שיש כלי זמין שכדאי להשתמש בו כדי להביא עוד לקוחות.
עזרה מחברה מקצועית המכירה את התחום
לבחירת החברה אשר תבצע קידום אתרים לעורכי דין יש חלק חשוב בתהליך כולו. כדי לבחור את החברה הטובה ביותר למשימה יש לבדוק כי היא עומדת בקריטריונים הבאים:
- הכרות עם התחום המשפטי – התחום המשפטי הוא מיוחד וקידום אתר עבור עורכי דין הוא שונה מקידום אתר לחנות או נותן שירות אחר. עורך הדין חייב לדעת כי החומר באתר שלו הוא מדויק ועל כן הוא צריך למצוא חברה המבינה בתחום המשפטי ולא רק בקידום.
- יכולת לבצע קידום על פי אזור – עורכי דין אשר עובדים באזור מסוים צריכים לא רק קידום אתרים אלא קידום לוקאלי שמשמעותו קידום לפי אזור העבודה שלהם. לכן חשוב למצוא חברת קידום אשר יודעת לבצע עבודות מסוג זה.
- הקשבה ללקוח – על החברה המבצעת את קידום האתר לעורך הדין להיות קשובה אליו ולפעול על פי העקרונות החשובים לו. כלומר, החברה צריכה להבין לא רק שעורך הדין עוסק במקצוע אלא גם לברר מה תחום ההתמחות שלו באופן ספציפי, מיהם הלקוחות הקיימים שלו ולברר אלו לקוחות הוא מחפש וזאת כדי לכוון את התכנים נכון מבחינה משפטית.
Comments
Comments are closed.